Monochrome city the color's fading, Watching the world in your eyes

hei sötisar, har haft en så himla skön dag, älska lediga tisdagar! sov länge, åt långfrulle, gick på stan och hittade massa sweet clothes. bl a en tisha med en tiger på, nöjd tjej! testade ett nytt as skönt pass på friskis  också och passade på att gymma lite efter. så kul, när jag är mitt uppe och gör lite sit ups på en såndär bänk ni vet, kommer en liten, kompakt kille (man?) fram och frågar om vi kan turas om. sjäälvklart säger jag, jag är ju inte den som är den liksom. och gud vad han babblar. sa hela tiden om sig själv"ääh gubben börjar bli gammal vetu", och tydligen så vann han sveriges starkaste man 2009. kunde inte sluta skratta, så söt! men han gav mig massa bra tips på magövningar iaf, så nu har jag fått mig en personlig pt till på köpet haha.
nu ska jag göra lite nytta, hehee. hoppas ni haft en lika skön tisdag som jag! lägger upp lite mer nyårs bilder soon också, latero! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0