vi hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre

idag hade jag min lediga dag den här veckan och hade planerat en skön morgonpromenix i höstvädret. vad gör jag? vaknar tjugo i ett och vill bara vända på mig och sova mera. men icke! istället la jag i en hårinpackning och gjorde dunderfrukost efter att jag drömt att jag ätit världens äckligaste. var liksom tvungen att motbevisa det hela då.. sedan verkligen pedant städade jag hela lägenheten ink torkade golven. man ba, vad har hänt? det kommer ändå se likadant ut om två dagar i och för sig..
lite killerträning på friskis med sandra också och dagen är fullbordad. nu inväntar jag idol och ett bra sällskap, sen är kvällen räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0