igår idag imorgon

igår satt jag på hästryggen för första gången iår. två timmar i höstkylan gick otroligt fort och oj vad jag har saknat det. mer än vad jag förstått! att jag idag har så ont i sittknölarna att jag inte kan cykla är en annan femma..
idag har jag däremot dansat ragga, och det var länge sen jag var så svettig. det var kul, för jag fick massa creed och då känns det så jäkla gött när man vet att det ser bra ut! lycka!
imorgon ska jag jobba hela dan. ev startar jag med en liten springtur och avlsutar gör jag garanterat med fredagsmys. idol, popcorne och ett trevligt sällskap. på lördag hade jag ändå planerat att skaka lite ass på dansgolvet!
nu ska jag fortsätta se på idol och städa, fan vad fort det blir stökigt då!
bild från sommarn 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0