diesel

haha oh lord, färgade ögonbrynen nyss och dom vart typ 10 nyanser svartare. får hoppas att det har lagt sig till släktträffen imorgon annars kommer jag skrämma slag på kusinbarnen! är iallafall nyss hemkommen efter en liten roadtrip till max och nu ser jag på chronicles of Riddick. jag skämtar inte om det inte var min favorit film när jag gick i högstadiet. eller så var det för att vin diesel var med? hm. minns iallafall att jag, frida och therese såg den om och om igen och slutade aldrig dregla över diesels muskler. nu vet jag dock inte om jag tycker att den är riktigt lika snyggt med machoanabolstora muskler. vad tycker ni?
nu ska jag få lite massage av mitt tv sällskap, sämre kunde jag haft det! puss


/>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0