twenty year

men hej där godingar! just nu hänger jag loss i nathalies soffa med te och OC, inte helt fel direkt.
igår firade vi nathalie och jenny som båda har fyllt 20 år. det var grillning, vin och snygga tjejer för hela slanten! tyvärr så bestämde vi oss för att dra vidare sen vilket vi inte skulle ha gjort! istället för hederliga strömpis drog vi till frimis istället som hade nyöppet för sensation.  helt överskattat med andra ord! fast trevligt sällskap kompenserar ju det mesta!

idag tog jag och kalleman oss en riktigt lång sovmorgon, åkte till monki och handlade en söt liten spets klänning jag spanat på några dagar nu som riktigt har skrikit på mig hihi :)
om ett tag kommer kalleman och hämtar upp mig, det vankas tacomys och Iron man 2 på bio. perfekt!
C YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0