the sky´s the limit

idag har det varit äkta vårväder! love it! jag var uppe med tuppen idag kan man säga.. nästan iallafall. hade ju en tid vid halv nio så efter det passade jag på att hurta lite på friskis. efteråt kunde jag inte låta bli utan letade upp en gräsplätt och la mig en stund i solen. i stan finns det ju inte så gott om gräsmattor sådär så jag vart riktigt nöjd med min lilla solplätt där. utöver det har jag strosat lite på stan, köpt ett par byxor och lämnat tillbaka en tjol så lite win/lose situation där. eftersom varken jag eller nathalie kände oss riktigt solklara odlade vi lite mer fräknar (+cancer) i solariumet sen. härligt!
nu tänkte jag koka mig en majskolv och invänta min man. C YA


typ såhär hade jag velat sola idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0