springtur i majsolen

idag slutade jag vid tio och eftersom det var strålande sol passade jag på att ta mig en springtur runt alnängen i majsolen. det tog mig väl ca en timme minus/plus några minuter. skänt, behöve få ut lite energi! nu har jag stretchat och sitter med en hårinpackning. min kalufs är ett enda stort rufs just nu. typ lever med en knut på huvet haha. synd egentligen, men nu ska jag väl få lite ordning på det. och vet ni vad jag gjorde i måndags? fick mig ett ryck och beställde tid för löshår! har funderat på det ett bra tag nu, och trots att jag har rätt okej lång längd nu så vill jag ha ännu längre! och tjockare.. så nu tänkte jag att förbasken så mycket som jag jobbat måste jag väl få unna mig lite sånt? så på tisdag händer det! jag valde att ha metallringar då det inte alls sliter på samma sätt som t ex keratinvax. det ända jag är orolig över är att min hårfärg inte kommer stämma överräns och att lockarna inte är som mina lockar. men det går säkert att lösa på något vis (hoppas jag)
nu ska jag tvätta ur håret, puss på er! C YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0