söndag

hej mina raringar. jag är nog världens sämsta bloggare men jobbet tar upp så OTROLIGT mycket tid.  jag har knappt tid över till mig själv, och då kan ni tänka er hur lite tid jag har över till min vänner och fritid. NADA typ. hoppas att det blir bättre när jag säger upp mig från Sveas och bara jobbar på Soleo. för ja mina vänner, jag har fått fast anställning på Soleo! 60 % och i sommar 100. så.jäkla.glad! grämer mig dock över att behöva säga upp mig innan sommarn. dom kommer d ö d a mig! men ingen kommer tacka mig för att jag sliter aset av mig där så.
ikväll har jag firat min mor ute på landet. matkoma alltså! men gott var det! lax med färsk sparris och som topp på det fruktsallad och glass. är så skönt att bara kunna vara där med familjen och bara slappna av, inga måsten och inga krav. bara vara lixom! nu har jag dock ont i magen igen. den har dom senaste veckorna bestämt sig för att svullna upp så fort jag äter något och göra ont. härligt. älskar min mage, vi är verkligen vänner nu för tiden. känn min ironi! anyway, Bridget Jones kallar, hörs snart sötnötar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0