i´ve got the greatest

sista april var en riktigt fin kväll! jag och några bruttor startade hos sandra med ett gäng engångsgrillar, filtar och vin. vi hann även med lite roliga lekar som våghals och sanning, riktigt trevligt! efter att jag och marina var sådär lagom runda under fötterna bestämde vi oss för utgång. det var lyckat, lagom mycket folk, bra musik och skönt folk. fab! sedan kom min man och hämtade hem mig. vet ni vad gullkarln hade gjort klockan halv tre på natten? städat hela lägenheten, diskat och tänt levande ljus. hur gullig får man bli? det såg nämligen ut som ett bombnedslag när jag lämnade den. det blir lätt så när tre tjejer ska prova outfits, sminka sig och byta om en miljard gånger..
så idag belönade jag honom med hemmagjorda chokladbollar, det var han väl förtjänt utav.
nu väntar jag på mina parents, jag sa faktiskt nej till mina pinglor ikväll. istället åker jag ut till landet och firar lite valborg med familjen som jag inte har träffat mer än fem minuter på över två veckor. liite men bara lite att jag har saknat dom (; det blir väl så när man flyttat hemmifrån iof.
ha en fin fortsatt helg raringar!

Kommentarer
Postat av: Linn

snööögging där!

2010-05-01 @ 22:16:54
URL: http://jagheterlinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0