en söndag vi samlar vuxenpoäng på

herrejisses vad trött jag var när jag slog upp mina blå idag,kom nog inte upp ur sängen förrän vid ett, men gud så skönt det var. tänker att jag kompenserar lite för dom dagarna jag går upp klockan fem haha.
kalleman och jag var ju och såg Iron man 2 igår, tvåor är ju i princip aldrig bättre än ettan men jag tyckte nog att den här var hyfsat bra för att vara en tvåa. lite seg på sina ställen men annars så fick den mer än godkänt. både jag och kalle gillar action och fantasyfilmer så.
snart ska jag åka till min family på landet, försöka hinna tvätta lite och handla eftersom min kylskåp bokstavligt talat ekar. härligt!
ha en skön söndag raringar! C YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0