daagens

efter att hela veckan ha vaknat alldeles för tidigt för mitt eget bästa var jag idag så trött att jag inte visste vad som var upp eller ner. kom nog inte ur sängen förrän framåt halv ett.. men gudars så skönt det var! nathalie kom och hetsade mig med lite solariumsol. vi kommer säkert få cancer när som helst. men jag tänker lite som så att om jag inte får cancer av solariumet så kommer jag få cancer av något annat iallafall så då kan jag lika gärna få det utav det!
annars idag? weeell, jag har fikat med världens bästa therese och dansat ragga med en ond svanskota. inte att rekomendera! ond svanskota alltså.. note to yourself, hoppa aldrig upp på en motorhuv som åker.
nu ska jag göra lite produktiva stuff, C YA


saknar min mittbena lite, buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0