coward

hej finisar! idag vaknade jag klockan tio av att min granne spelade sven ingvars eller något liknande. jag vart så otroligt arg när jag för en gångs skull hade sovmorgon. drog på mig mjukisarna och plingade på. tror ni att någon öppnade eller? icke! ringde på säkert fem sex gånger och jag VET att dom hörde mig för efter typ tredje ringningen slutade dom att spela. något fegt att inte öppna..
jaja, annars idag då? sov vidare efter det och vaknade med en tjock hals och täppt  näsa. tog det säkra före det osäkra och satsade på en pw istället för springtur, tur för nu är det borta. undrar varför sånt alltid kommer på morgonen? hm..
annars har jag tränat, fått en radio av mammsen och inte gjort något mer vettigt än att prata skit i telefon typ. nu väntar jag på min man. han vill tydligen ut ikväll.. känner mig som en sådan partypooper men har verkligen noll lust för det ikväll, do not know why.. orkar inte dricka haha..
anyway sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0