Medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring

Godmorgon! hoppas ni har sovit bättre än somliga andra. ni vet sådana där nätter när man bara vrider och vänder på sig. det är för varmt. det är för bullrigt. det är för ljust. det är för kallt. telefånen ringer. fyllesmsen haglar in osv osv i all oändlighet tills man är helt klarvaken och undrar hur det här hände när man faktiskt var i princip däckad när man gick och la sig. brukar ni också få så ibland eller är det bara jag?
förövrigt så suger ju vädret riktigt rejält idag och jag som hade planerat en dag på sjön. men ser ut som om jag nog får ta och göra några små prioritetsändringar där va. anyway nu ska jag försöka masa mig upp, ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0