supersize vs superskinny

ser på supersize vs supserskinny, veckans höjdpunkt typ! älskar att se hur sjuka matvanor folk har haha.
känner igen mig en hel del i programledaren, hon som testar massa olika dieter och träningsformer på jakt efter den perfekta kroppen. jag är exakt likadan! jag blir aldrig nöjd med mig själv. det finns alltid något jag inte tycker om på mig själv. varför är det så att man aldrig blir nöjd för? om jag får komplimanger för min kropp tror jag genast att personen är ironisk eller ljuger bara för att vara snäll. jag har blivit min egen perfektionist och strävan efter perfektionen tar upp allt mer tid än vad den egentligen borde göra. varför vet jag egentligen inte. för jag kommer ju ändå aldrig bli nöjd..



Kommentarer
Postat av: Natalin

nemen kerstin.. din kropp är riktigt fin

2010-07-27 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0