På väg mot en ny dimension utan att veta min slutstation

guuuuuuud vad jag låg kvar eländigt länge i sängen idag. inte okej. jag hade planerat en effektiv dag med springtur, badande osv. men icke pga av sura vädergudar eller något? iallafall, när jag tillslut masat mig upp vart det lite promenerande och sedan åkte jag hem till bigsis där vi åt jordgubbar/bigaråer, drack te och så spådde hon mig i äkta österländsk anda. sånt där är så himla spännande alltså. bara genom att veta vilket år,datum och tid jag är född så kan hon räkna ut hur jag är som person, vem jag passar med osv. läskigt men himla fashinerande. med hjälp av det har jag kommit underfund med många saker om hur jag är som person. läskit.. tror ni på sådant?
nu ska jag träffa marina för lite träning, se ya!
jag och bigsis på våran andra systers student för några år sen.lika?

Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag har ritat av Kenza, ta en titt och säg vad du tycker! :)

Ris som ros ^^

2010-07-08 @ 20:00:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0