Jag ville skriva en liten visa, där ögonblick blir till evighet.

FY vilken dålig uppdatering idag men oj vilken bra dag jag har haft! den har innehållit en morgonrunda med Lady Gaga, sol och bad, shoppingtur och jordgubbar med mjölk - allt med bästa vän som jag inte sett på över tre veckor. galet!!  nu ska vi strax pimpla lite mer te och se på pirates of the carrabean, tröttnar aldrig på kombinationen Johnny Depp/ Orlando Bloom. mmmmums! Dessutom köpte vi förjäkla snygga linnen idag - med the beatles på. kan inte annat än älska!

i vintras någongång

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja precis.. vad jobbar du med? själv sitter jag ju på rumpan hela dagen.. 8 timmar, undandtag när jag går på toaletten som är 2 m bort haha

trevlig kväll på dig:)

2010-07-05 @ 22:28:09
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0