Horisonten är nån annans konstruktion

godkväll, jag är nyss hemkommen efter en liten biltur med kalleman och en visit i lillån hos familjen Hellner som jag inte sett på typ två veckor, galet! jag sitter och lyssnar på oskar linnros som går på repeat i mina högtalare, filosoferar lite och har smörjt in mig från topp till tå med BUS. jag använder mig av apotekets ACO sunkissed bodylotion. den kladdar inte, lukar inte så mycket och ger ett bra, jämt resultat. perfekt för min vampyrhud med andra ord. rödhårig och pigment funkar bara inte.. dom hoppade över mig tror jag.
idag har jag jobbat som sagt, tio - arton med en liten nätt baksmälla som jag faktiskt trodde skulle vara värre än den var med tanke på gårdagens intag (hehe). men det gick bra och jag kom hem levande.
imorgon är jag l e d i g. tänkte börja dan med en morgonrunda, känner att min kropp inte riktigt är vad den har varit (?) hm. sedan tänkte jag faktiskt förära min familj med ett litet besök och hallonplockning. vad kvällen har att erbjuda återstår att se, tacomys eller party. det är ju frågan gott folk! vad ska ni göra?
nu - sleeeptime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0