baby we were burn to run

godmorgon eller något. hoppas ni mår bättre än vad jag gör för oj vad jag inte mår som jag borde. staplade hem med skorna i handen runt fyra. men det var en värd kväll trots att den inte innehöll någon björn rosenström. Satin, rosé, sis och bästa vän. kan det bli något bättre än bra med den kombin då? nejprecis! även om man får igen för det idag så att säga.. jag ligger och mjukar upp med lite bruse springsteen av någon anledning. hur var eran fredagskväll?
igår gick jag en barrista kurs på jobbet, man tror inte att det kan vara så avancerat att göra en cappuccino men oj vad fel  man tar då!  mer om den sen för nu måste jag vila ögonen lite och få liv i sällskapet här. puss


marina och jag i götet förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0