tagit mig i kragen

det nya året har varit rätt omtumlande minst sagt, därav min ovanligt usla update. jag har varit rätt nere, min farmor gick bort på trettondagen och på det jobbade jag mer än 100 % vilket nog är tillräckligt för vem som helst att bli lite depp. men idag tog jag ledigt och har bara myst, tränat och sovit så nu är jag på g igen, så lätt blir ni inte av med mig ;)
på måndag flyttar jag äntligen till lägenheten så det är en hel del som ska fixas inför det, och inte att förglömma packas. herreguud det är galet hur mycket man egentligen har samlat på sig under 19 år, helt sjukt! snart kommer min herre som tog körkort igår (haleluuuja, gissa vem som kommer få köra runt på mig?) vi ska packa och mysa, hur nu den kombin ska gå ihop, men det lyckas nog! utöver det funderar vi på att bli med hund också. ja, jag vet att det är en hel del jobb men seriöst, det är det värt! den som lever får se, kanske bör flytta in först iallafall ;)
sköt om er darls! puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0