we gonna dance,dance,daaance

i fredags var det jobb, sedan hem och fort som attan svida om till lite lämpligare klädsel innan mina partypinglor kom för lite vinpimplande innan vi drog till satin och maskinen. att det var drag behöver jag ju knappast nämna. man mådde ju som man förtjänade dan efter så att säga.

lördags firade vi linn som hade fyllt 20 år! efter lite lekar som jag har aldrig, våghals och singstar styrdes strömpis där vi dansade tills fötterna blödde typ. riktigt värd helg!
mitt huvud kändes något överkört när jag vaknade men det börjar bli bättre. snart taggar vi jobbet några timmar innan det blir alla hjärtans dag mys med karln. <3
s

Kommentarer
Postat av: Linn

Nämen se där, har hittat till din blogg! Jättekul att du kom på 20årsfirandet gullet! :)

2010-02-22 @ 19:22:50
URL: http://jagheterlinn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0