och jag ljuger för mig själv och för dig och dig och dig

jag mår inte så som jag borde må och jag ljuger för mig själv och inte minst för dig. jag bedrar mig själv med en falsk sanning jag så gärna vill tro på men som sakta äter upp mig inombords. jag skulle vilja säga att allt är bra. jag skulle vilja säga att jag lämnat allting bakom mig. men ibland dyker det upp och överväldigar mig som den största tsunamin. och jag vill bara gråta över min dumhet. låta mig vaggas i din famn och bli tröstad. men vad jag vill och vad jag behöver är två skilda saker. jag skulle vilja spotta dig som varit min följeslagare allt för länge nu i ansiktet. men jag vet att jag kommer ta dig tillbaka igen, som alltid. om och om igen. fast jag hatar dig så älskar jag dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0