lördagsyoga

min morgon började halv tio då min väckarklocka så härligt ringde. det var bara att lämna sängen och sin snarkande man för lite yoga med marina. det var första gången jag var där men det var skönt, dock inte lika jobbigt som jag förväntat mig. funderar på att köpa hem en dvd med power yoga, då kan man ju lixom göra det när som helst, awsome! efteråt tog jag mig och sällskapet en promenad - lika bra var det för nu öser det ner någon konstig blanding mellan snö och regn. fruktansvärt men jag antar att det ändå är lite bra för det betyder ändå att det blir varmare! haleluja moment typ.
eftersom karln fortfarande låg och snarkade passade jag på att bjuda honom på frulle framför up. Åh, hur söt är inte den filmen egentligen? l o v e!

Kommentarer
Postat av: carolina

duktig du är som går upp och tränar sådär! morgonträning är inte min grej alls, jag tränar gärna sent ;)

2010-03-20 @ 18:37:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0