like an chickenyard

ibland önskar jag verkligen att jag vore en kille. speciellt när det rör sig om vänner, de flesta av det manliga könet har en tendens att slåss om de blir arga för att sedan låta det vara. tjejer pratar bakom ryggen, går runt och stör sig i evigheter innan dom yppar något om saken till störningsobjektet - och då vet redan alla förutom själva objektet om det. det här beteendet stör mig så in i bomben mycket. om jag finner något stötande, jobbigt eller dumt så vill jag ta upp det på en gång istället för att gå och vara sur. det bidrar bara till en massa onödig negativ energi. det är ju oftast inte den lättaste saken att göra utan att den gällande motparten blir sur så det gäller ju att vara lite diplomatisk i sitt tillvägagångssätt. hur ska man egentligen göra för att alla ska vara nöjda och glada? och hur gör man för att inte såra någon när det ända man menar är väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0