Im back darlings

här var det full aktivitet ( känn ironin) jag har tagit mig en lite smärre bloggpaus på sistone, som ni kanske har märkt. har haft fullt upp med att flytta hemmifrån, gått modevisning, jobbat asset av mig and so on and so on. men nu kliar det lite in my fingers så att säga - im back dalrings!

idag har jag jobbat i typ nio och en halv timma, avnjöt lite räkor medhavda från work och mötte upp snygg sofhie för snabba cash. (notera att det var andra gången för andra helgen i rad jag såg den) tröttnar aldrig på joel kinnaman och hans sneda leende. skulle behöva en haklapp så mycket som man dreglar. vad är det med män och skumma buisness? man typ dras till dom som en fluga dras till smulor. märkligt fenomen alltså.

förövrigt då? min lägenhet är awsome ( om man får säga så? fast det borde man väl få om sin egen lägenhet?) trivs som fisken i vattnet, knappt så man vill lämna den. haha närå, riktigt så illa är det inte, ibland går jag faktiskt ut också. ska visa er lite pics sen när allt är klappat och klart. pappan kommer imorgon och ska snickra upp lite saker sådär som bara män kan.
har gått upp klockan fem nu HELA veckan så nu imorgon ska jag ta mig en fet sovmorgon, välförtjänt på söndan sådämmenderar jag er att göra också! solong sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0