fredagsmys deluxe

ikväll efter jobbet bjöd jag familjen på tacos, eller okej ska jag vara helt ärlig så bjöd nog mamma haha. eller alltså.. vi handlade innan jobbet, hon betalade och jag tog med det hem. men att hacka grönsaker, steka och duka är väl i princip som att bjuda? jaaa vi säger så! planerna var egentligen parmiddag med natalie och hennes nye boyie men i och med att jag slutade så sent så fick det bli en par middag med syster och parents som sagt. men det funkade lika bra det! och jag fick äntligen alla mina stuff uppsatta. tackar dady! på något vis uppskattar man faktiskt sin familj mycket mer när man inte bor hemma längre.  det blir lixom en annan form av umgänge.
anyway, nu är jag alone, ser på numbers och funderar på att sussa. kul liv (not) men jobbar hela helgen och efter förra så är jag något broken så att säga. är ändå för irriterad för att ha lust med något annat. anledning kan vi ju skippa för då kommer ni också att bli irriterade och det är ju onödigt!
C YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0