fredag

godmorgon raringar! jag är frukostmatad och sitter och väntar på min papi. vi ska veckohandla tillsammans (alltså jag vet, det ÄR töntigt att veckohandla med sina parents men äckligt bra för ekonomin alla fattiga studenter) och åka skälla på TRE. alltså jag HATAR tre. dom har gett mig en räkning på 350 kr och JAG HAR INTE ENS TRE! dom är så luriga dom där telefonförsäljarna men nu ska dom minsann få se på annat när pappa Ingemar kommer, joni då blir det andra bullar (hehe) så jag sitter och taggar med Xena krigarprinsessan. hon vet iallafall hur man slåss, give me the skills maan!
senare väntas jobb och ytterligare lite senare har jag en dejt med fröken marina. mucho trevligt. CYA




Kommentarer
Postat av: carolina

pappor är bra på att ta itu med sånt! heja heja!

2010-02-26 @ 15:02:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0