to save me from tears i'll give it to someone special

ligger i soffan, snorar och lyssnar på jullåtar. saknar någon som kliar mig på ryggen. är glad över att nästan alla julklappsinköp är klara. har livsångest. har ångest för att jag har ångest. vill ha julafton men ändå inte. är rädd för vad som komma skall och vad som inte skall komma. överkonsumerar tuggummi och gluttar på hulken. har absolut ingen aning om vart jag vill komma med det här inlägget. bara lite kvällsfunderingar ni vet. är dessutom sur över att jag inte kan träna när jag är sjuk. it sucks! även om jag fuskat lite ändå. (don't tell) ähhfan, nu ska jag göra något vettigt och ringa lite samtal, planera lite sälenresor och janivet, rycka upp mig?
bara för att jag längtar till sommarn får ni en sådan bild

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh gud så vacker bild! :)

2010-12-24 @ 10:41:48
URL: http://shandrasplace.blogg.se/
Postat av: Emmy

Du är så himla söt Kerstin (:

2011-02-22 @ 22:07:37
URL: http://www.emmylamm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0