I can only tell you what it feels like

röst eftlyses, har helt tappat den sen igår. låter som en ringrostig kråka haha. är iallafall nyss hemkommen efter en mysig filmkväll i baronbackarna med absolut världens sämsta film! helt otroligt haha. jag och anton fick för oss att vi ville göra något läskigt på hemvägen vilket resulterade i att vi hämtade upp krille och åkte och solade. väldigt wild and craazy sådär. så nu är man några hundra fräknar brunare. vi måste ju få lite färg innan vi ska gå modevisningen nästa helg. så nu blir det sol varannan dag, kul att lysa uppe på podiet annars haha. men hörni, nattning nu! <3

Kommentarer
Postat av: R

Modevisning nästa helg, vad är det för modevisning? Det låter grymt härligt i alla fall. Fint att få lite sol, här vill det bara vara gråa och mörka moln hela tiden och ibland även lite regn.



Sv: Hej! Jag vet precis hur det kan vara när bloggen kommer ikläm, men det får vara så. Inget att be om ursäkt för (även om jag vet att jag gör det själv hela tiden :P). Allting bra med dig?

Det blev honungs- och russin scones, jättegott! Tack för gratulationen på vår sju månadersdag!



Kram

2010-08-19 @ 19:50:37
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0