tack hej fuck dig jag har fått nog

och den sista biten förtroende jag hade kvar för dig har du skickligt tagit ifrån mig. Du kunde lika gärna ha spottat på mig. den respekt jag hade har du effektivt raderat ut. för mig är du inte någon längre. det finns vissa saker man integör, men du har tydligen inte fått lära dig dom reglerna och jag vill bara sparka slåslåslå på dig för att jag var så dum och trodde på dig, gjorde som du ville, lät mig luras. tills nu. det gör mig ingenting längre men det är sättet som gör ont. stilen, alla ord, allting. att komma och knacka på min dörr samma kväll gör dig tydligen ingenting. inte mig heller längre. pärlor åt svin!

Kommentarer
Postat av: Natalin

nemen gumman då, såna människor är bara att radera bort. Du förtjänar det mkt bättre.

2010-08-18 @ 19:53:35
Postat av: kalle

Vadå knackat på din dörr?

2010-08-19 @ 16:15:19
Postat av: kalle

vadå knackat på din dörr?

2010-08-19 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0