min mage och jag

på sista tiden har min mage verkligen fuckat ur totalt. inatt t ex vaknade jag av ett enormt illamående och en sugande känsla i magen. försökte somna om, gick ju sådär va. fick gå tidigare från jobbet till vårdcentralen för andra gången på 1 1/2 vecka. dom kan inte konstatera något annat än att det bildas luft i tarmen typ. så efter en kväll med smärtor, illamående, krampanfall och yrsel fick jag lov att sjukskriva mig. jag AVSKYR att sjukskriva mig, känner mig så ynklig men förhoppningsvis så är det värt det!
ursäkta klagoinlägget men fan, mitt humör är ju inte på topp efter en sådan här dag!
vi är inte vänner just nu, magen och jag

Kommentarer
Postat av: joel

äre du på bilden? har du tattuering alltså?



snygg iaf

2010-08-11 @ 00:05:28
Postat av: kerstin

Sv: ja joel, det är min mage och tatuering, tack :)

2010-08-11 @ 00:24:30
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0