too bad update

raringar, förlåt för att det har varit helt utklassat dött här men jag har faktiskt två riktigt bra förklaringar. 
# 1 - min dator drabbades av virus och slutade funka helt. det + att jag jobbade tokmycket.
# 2 - jag åkte iväg till Borneo med kalleman och kom hem så sent som igår.

anyway, nu är jag hemma igen med en fungerande dator, plussa på tusen fräknar och en rödlätt bränna så har ni hela bilden framför er. Jag och kalleman har alltså varit i Borneo med hans familj. jag har fått uppleva ett otroligt äventyr, vidgat mina vyer och fått se sådant jag förut bara drömt om.det har verkligen varit en grymt värd resa! lovar att berätta mer och slänga in lite bilder snarast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0