lugg eller inte lugg?

idag startade jag dan med en springtur, riktigt skönt! nu har jag svidat om till min nyinköpta blommiga tjol från monki och ska strax trippa iväg till frisören. jag har en sådan grotesk ångest! alla som känner mig vet att jag har frisörskräck - det är alltså det värsta jag vet! men nu har det blivit så slitet av allt klor och havssalt så det är så illa tvunget. och nu till mitt andra problem - lugg eller inte lugg? jag älskar min mittbena, det är bekvämt och snyggt! men nu har jag haft det ett bra tag och tänker att det en lugg till våren kanske inte vore helt fel. eller? vågar man eller inte? man eller mus? fan

lugg eller inte så vankas jobbet vid två och sedan har jag en dejt med min raring. det blir iallafall bra!


med lugg för några år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0