I wann lay you down in a bed of roses

just nu ligger jag i en kaskad av snorpapper. ja det stämmer, jag har gått och blivit sjuk. nästan dödligt sjuk skulle jag vilja påstå tillochmed. min hals ömmar, min näsa lider av två smärtsmamma snytsår, snorpapperna yr omkring mig, matlusten är kaput och huvudet känns som en boll.. vill ni att jag ska fortsätta? är det bara jag som jämt inbillar mig att jag är dödssjuk när jag insjuknar?
anyway, riktigt bra dag i vårsolen annars! jobb på morgonen och efter det tog jag hojen ut på te till mamma där jag även skramlade ihop lite saker. julafton i april, nais! sedan cyklade jag upp på stan igen där jag och sofhie startade upp med en fika innan vi brände pengar.. för JA vad jag har bränt money.. köpstopp nästa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0