feberyra

min helg har bestått av en kaskad av snorpapper och jobb, vilket jag vet inte är en lyckad kombination. att servera mat när man hostar och snörvlar är inte direkt det ultimata. jag menar JAG skulle då inte vilja äta den maten om det hade varit tvärtom. men what the hell, vad gör man inte för lönen?


idag vaknade jag sent bredvid min kalleman och steg nog inte upp förräns vid halv två någongång. ibland behöver man helt enkelt en rikigt mysig sovmorgon mitt i vardagen ( även om vardagen började idag ). efter att ha hälsat på mina pinglor vid träffpunkt hämtade mamma upp mig för lite kurerande på landet. det var mys och välbehövligt eftersom jag är en riktigt sucker på att ta det lugnt. jag avskyr det och inbillar mig alltid att jag är friskare än vad jag är vilket resulterar i att jag aldrig blir frisk. så ni kan ju ana mina träningsabstinens nu haha!
nu ska jag fortsätta glo på svenska hollywood fruar, man bara måste ju älska Pevi!
C YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0