somebody help me get home

igår och idag har jag haft en molande ångest i magen. vad den beror på kan vi låta vara osagt men om vi säger såhär jag tycker inte om att såra och jag tycker inte om att få en massa oförtjänt skit kastad på mig. nu ska jag åka ut till mor och far på landet. jag behöver en plats att få vara ifred på, en plats att få lite tid att tänka på, en oas i ingemansland att kunna andas ut på innan vi tar tag i nästa vecka. somliga behöver sånt, somliga inte. idag behöver jag det.

btw, gocarten. jag åkte aldrig, eller jo jag följde med dit men väl där spöregnade det och testestoronet flödade i luften, jag tyckte det var bättre att låta pojkarna få ha sitt roliga för sig själva. det räckte mer än väl att titta på. som små barn på julafton! haha



Kommentarer
Postat av: leotyp

Hej, tycker om din blogg =) blev bara lite nyfiken, har du kille eller? Är det han på bilderna som du lägger upp ibland?

2009-09-07 @ 00:27:49
Postat av: kerstin

hej, men tack :) nej just nu har jag ingen kille. men nu vart jag lite nyfiken, vem är du? :)

2009-09-07 @ 13:07:04
URL: http://kerstn.blogg.se/
Postat av: leotyp

hehe, bara en random läsare typ, vi har inte träffats, men gillar din blogg faktiskt =) Du verkar vara en klok tjej, jobba inte ihjäl dig bara =)

2009-09-07 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0