känn ingen sorg för mig göteborg

nu styr jag och kalle kosan mot göteborg över helgen för massor av shopping (observera massor).
jag börjar redan befinna mig i shoppingextaset som brukar infinna sig. dessutom måste jag roa mig på bästa sätt nu när båda mina favoritbönor åker iväg till utlandet en vecka (nej jag är inte bitter).

ps. för er som undrar, så ja. jag och kalle är tillsammans igen efter ett uppehåll på sisådär tre månader. och det känns bättre än aldrig. så då var det utträtt.

nu måste jag typ fortsätta packa. alltså att det kan vara så svårt att packa för en helg lixom? gah, helst vill jag ta med hela min garderob fast jag vet att jag kommer shoppa där också. kvinnor alltså.. skulle vilja ha en såndär väska som mary poppins har. ni vet som får plats med precis ALLTING i! det skulle vara något va!

ha en superfin helg nu raringar! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0