jag hugger i sten men jag tror att jag sakta börjar se en kontur

godmorgon sunshines! jag har nyss ätit lite frukost och ligger i soffan under ett tusen ton berg av filtar och myser till greys. ute blåser, regnar det och är allmänt höstkaos. jag tror jag gör bäst i att ligga kvar här ett tag, iallafall tills jag ska möta upp kalleman på stan. men det får bli ett senare problem va.
men alltså jag måste bara säga vilken man, han verkar vara så fin och avgudar verkligen sin dotter, jag har ägnat den senaste kvarten åt att läst, fnissat och förundrats över den här mannens snillrika ordflöde. jag gillar den starkt! jag pratar så klart om Alex Schulmans pappablogg, http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen.
nu ska jag fortsätta se på greys, adios





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0