I want to fly, high

idag har jag jobbat svinigt tidigt, träffat min syster som jag inte sett på över två (!) månader, hon har vart ute och rest lite varstans i världen. åh det skulle jag också vilja. till australien och lära mig surfa, hur härligt? jag har tänk på det ett himla bra tag nu och vill bara mer och mer, framför allt nu när det blir kallare och kallare. nu till saken - idag var jag på jobbmässan med tess och john, vad finns inte där om en typ förening som man kan åka med till just australien. dom betalar visum, pass, boende och hjälper en att fixa jobb + en flygbiljett som gäller i ett år och på den kan man åka vidare vart man vill. undertiden får man tjäna ihop pengar på olika jobb, typ som plocka frukt, jobba på bondgård, servitris osånt. förstår ni hur taggad jag är över att typ åka bort över julen? min kusin har åkt sådant och han sa att det verkligen var värt. åh!
utöver det har jag varit till tattueraren och sett skissen, jag vet inte än om det var så jag vill ha men ju mer jag tittar på den desto mer övertygad blir jag. så snartsnartsnart är även jag gaddad. vilket jag aldrig trodde skulle hända haha.
nu är jag nyss hemkommen från lite afrodans, imatad lite mat och väntar på min kalleman för idol. weeell, sounds nice huh? hugs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0