afrodans och gaddning

idag har det varit full rulle nästan hela dan. startade dan (morgonen?) klockan fem för lite jobb. men slutade tidigt, vid tio så då drog jag och casy upp på stan för lite tattookoll. hon (tatueraren alltså) skulle rita upp något snyggt med massa körsbärsblommor, passar mig perfekt! täntke ha den över höftbenet, what about that?

efter all stan vart jag så utmattad så jag hamnade i soffan (suprise suprise) där låg jag däckad ett tag innan det var dags att ta sig i kragen och bege sig till friskis och afrodans. och herreminlord vad kul det var! jag var ganska rejält irriterad innan men som vanligt så lyckas dansen få mig in the mood igen. me like!

nu är jag nyducshad, matad och ska snart bege mig till min gode vän nathalie, vi ska se true blood. om ni inte har sett den serien - se den! alexander skarsgård är förövrigt också med, som vampyr! omg, jag var livrädd när jag var liten för vampyren, min syster fick lägga kors och vitlök i mitt fönster för jag trodde att dom skulle komma och ta mig annars. så kan det gå! lite för mycket buffy kanske? haha

anyway, kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kerstin eller hur äger true blood världen ?

2009-09-20 @ 23:03:56
Postat av: kerstin

sv: den äger helt klart!

2009-09-21 @ 19:06:17
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0