what a weather

ohmygosh jag är så trött! att gå upp vid fem är INGEN höjdare alltså. men jag ska inte klaga egentligen, är glad bara jag får jobba haha :) fast jag ljuger om det inte var en liten pärs att jobba idag med tatueringen, fyfarao vad svullen den är, ser dubbelt så tjock ut på halva sidan av magen, ser lite kul ut faktiskt, så att ha tajta byxor kanske var sådär halvskönt heh.
på tal om något annat guuud vad det blåser ute. helt äckligt galet, typ storm alltså. höst hm.
dagen började iallafall som sagt med jobb, sedan strosade jag lite på stan (hittade självklart massa raringar, och jaa lite fick minsann följa med) innan syster kom och hämtade mig och vi åkte och hälsade på våran morfar. riktigt mys faktiskt. fast nu är jag typ död och fryser sönder, min blodcirkulation är ju inte vad den borde vara alltså. försöker tagga till träning om ett tag men den verkar inte vilja infinna sig. men äh, det kommer väl!
puss raringar
bigsis och jag för typ tre år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0