Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

idag har jag gjort något som jag verkligen hatar! jag har klippt mig, vilket verkligen iof var välbehövligt eftersom jag inte har gjort den sen min frisör slutade. kanske borde tilllägga att det var för ca över sex månader sen! jag har en hatkärlek till frisören, jag älskar när dom pillar med mitt hår och tvättar, men hatar att gå därifrån för håret känns alltid typ 20 centimeter kortare och det slutar med att jag har uppsatt i en månad haha.
och igår var jag på lägenhetsvisning, finnaly! så håll nu alla era tummar (+ några till) för att jag får den för attans vad det skulle förgylla min tillvaro!
annars då? är ledig, kom nyss hem från stan, har ätit lite fruktsallad och lyssnar på hoffmaestro, riktigt riktigt bra! känner mig sådär lite halvseg, väntar på syster och funderar på att städa upp bombnedslaget som på något vis har slagit ner? vad gör ni raringar?



Kommentarer
Postat av: carolina

våra veckor har påminnt om varandra läser jag ;) får man se bild på håret? :)

2009-10-30 @ 18:48:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: kerstin

sv: haha jaa verkar som det ;) bild på håret kommer snart :)

2009-11-01 @ 23:31:21
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0