törnrosasömn

ja alltså lite sömn skulle ju inte sitta helt fel, känns ärligt som om jag skulle kunna sova i hundra år. men icke, så kul ska vi inte ha det! min morgon började härligt tidigt, kvart över fyra. Oboy vad jag älskar att gå upp då (eller inte) som tur är har jag världens bästa pappa som skjutsade mig halvsovande till scandic! väl där var det fortfarande körfestival vilket betydde maratonlopp idag igen. men det gick bra även om jag är äckligt död just nu. kan iof bero på att med mina ynka två timmars sömn inatt tänkte sussa lite middag när jag kom hem. tror ni inte att min granne bestämmer sig för att kapa träd då. precis utanför mitt rum! härlig tajming värre. letar febrilt efter mina öronproppar. gone! staplar ner till päronens sovrum. om möjligt ännu värre vibrerande där. drar med mig täcket till soffan och tror att jag äntligen ska få sova. icke. då går diskmaskinen igång vilket gör att hela väggen vibrerar. masar mig upp och stänger av. då kommer mamma och ska laga mat, klampa med hälen före osv osv. det var bara att ge upp den sömnen och sätta på the hills istället. sömnen tar vi en annan gång alltså!
sååå, hur har ni tillbringat eran morgon?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har spelat fotbolls match :D

2009-10-24 @ 19:43:53
URL: http://onesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0