kill me softly

söndag och jag är på ett otroligt depphumör, min lingonvecka är här = äckligt uppsvälld och tjock. trots det har jag ätit fruktsallad med glass så nu är jag på ännu sämre humör.tackar för den. fast lite kvalité måste man faktiskt få ha. stackars kalleman fick höra på mitt gnat hela morgonen ( läs eftermiddagen ). känner att jag behöver lite ändring och disciplin i vardagen just nu för att min kropp och jag ska må bra. så imorgon startar vi! nu ska jag fortsätta se på love actually, den är så söt!


Kommentarer
Postat av: Hanna Modig

Sv: Exakt! Hon och alla hennes vänner, de gör stockholm och särskilt stureplan förfulat istället för förfinat..... Haha. Haft en bra kväll?:)



http://malinjennywestman.webblogg.se/2009/october/manadens-blogg-1.html rösta gärna på mig som månadens blogg! lägg bara en kommentar att du röstar på blogg nummer 2, uppskattas =)

2009-10-26 @ 00:00:29
URL: http://hannamodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0