i miss u

sådärja, nu är jag nyss hemkommen från kumla och har tryckt i mig lite räksallad, the hills är på och jag har intagit min obligatoriska plats i soffan. haha undra hur många timmar jag spenderar här egentligen? waay to skulle jag tippa på! idag har jag varit äckligt seg, ni vet sådär så att kroppen värker och huvudet har dunkar, jag har varken tid eller lust att bli sjuk  nu så det får oerhört gärna försvinna snarast!



idag skulle min mormor ha fyllt 78 år. herregud vad jag saknar henne. hennes skratt, att låna alla hennes snoddar och krämer, äta brända plättar i hennes kök eller lukten av hennes tvättmedel. jag kan inte förstå att det snart har gått tio år. det känns så länge sen fast ändå som om det var igår! jag minns hur vi alla satt vid frukosten på nyårsafton vid millenniumskiftet, ingen var egentligen hungrig och väntade bara på det där telefonsamtalet. den nyårsaftonen var den värsta i hela mitt liv och jag kanske inte behöver påpeka att nyår inte är min favorithögtid?
Mormor har ändå lärt mig sjukt mycket och det är jag så himla glad över att vi hann. hon är och kommer alltid vara unik, min mormor.


Kommentarer
Postat av: kort

Häftig bild....SAKNAD står skrivet över den bilden :)

2009-10-17 @ 20:05:19
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Bullen

Vilken fantastisk bild! Riktigt stark, med hjärtat på plats och allt. Verkligen saknad!

2009-10-18 @ 21:26:00
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0