effektiv

ja gudars, idag har jag hunnit med att jobba, gå en snabb (verkligen snabb) sväng på stan, kika förbi illusion och ställa tusen frågor om min tatuering och träna på friskis. eh ja, jag är lite trött just nu kanske. efter passet passade jag på att basta lite eftersom jag har varit så jäkla frusen, och fy farao vad skönt det är! ska nog ta och röja ur våran bastu (som vi har som förråd nu av någon anledning?) och basta massa massa nu i vinter. man får ju göra det bästa av situationen lixom!
nu måste jag gå och ta ur mina linser, dom är sådär äckligt torra ni vet så man typ inte ser något ialallfall. ovärt.
puss raringar




Kommentarer
Postat av: Sandra Altebo

Asså fy i helvete vad snygg!!! har du den på båda höfterna eller bara en sida! hoppas allt är bra med dig!! pusss

2009-10-14 @ 12:09:43
Postat av: kerstin

Sv: hihi tack! :) neej nöjde mig med en sida för satan i gatan vad ont det gör! ;b puss

2009-10-14 @ 12:26:20
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0