Bara så länge det finns stjärnor över oss

Oj att det var möjligt att ens vara så här trött visste jag inte! det här höstvädret i kombination med alldeles för tidiga morgnar försegar min kropp och sinne till en 80årings. funderar starkt på att testa det där berocca snart eller vad det heter. anyway min dag började med en äckligt ihärdigt tjutande väckarklocka kvart i fem. hoppade upp på hojen nästintill sovande för att utfodra vad som kändes som hela världen. okej kanske inte riktigt men det är någon slags körfestival i veckan från alla världens håll och kanter. självklart väljer ALLA scandic, vad annars lixom?
btw, så fick jag inte lägenheten jag så gärna ville ha. big tears på det! men däremot ska jag kanske kanske på en visning ikväll så håll tummarna för mig! jag har redan köpt en massa fin fint porslin idag efter jobbet, jag och mami besökte chili, alltså ååh, jag skulle kunna gå i inredningsaffärer i evigheter känns det som. jag älskar alla små saker och prylar som finns. med mig fick fyra stora fyrkantiga tallrikar följa med hem plus tillhörande assietter. mor min var även så rar att hon köpte fyra super söta skålar och dan browns allra senare bok. tack världens bästa! <3

Kommentarer
Postat av: carolina

designtorget & lagerhaus är bra för små söta detaljer!

2009-10-22 @ 22:29:17
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0