sovvanor

hur är ni när ni sover? rör ner på er mega mycket och vaknar upp i ett trassel av ben, lakan, och täcken? pratar ni i sömnen? snarkar? ligger helt stilla? jag gör det sistnämna. om jag somnar på en sida vaknar jag också på den sidan med täcket nästan identiskt som det var när jag somnade. min pappa är exakt likadan (bortsett från att jag inte har hans grova snarkningar) undrar om sånt där går i släkten? i och för sig har jag ju ärvt i princip alla av min pappas sidor så varför inte hans sovvana också haha. en utav mina bästa vänner brukar skrika med en nästintill dödsångest "neeejnejejneeeeeeej".jag vänjer mig aldrig och tror alltid att det står en mördare och lurar. när vi var i göteborg vaknade jag utav det varje natt. undra om hon tyckte jag var jobbig eller om hon bara led av grova mardrömmar haha. vilket fall, det är lustigt det där hur vi sover och vad vi egentligen gör när vi sover. oftast helt ovetandes..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gillar vad jag ser och läser. När jag vaknat på morgonen är ofta lakanet precis där det ska vara, vikt och slätt men kudde och täcket lite hejvilt :)



& finns det något fräschare än just vita sängkläder. Like

2009-11-15 @ 17:06:20
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0