söndagsjäser

hei sunshines! jag ligger och söndagsjäser till mitt stora feta grekiska bröllop med en enormt stor skål med naturgodis. men what the hell, ibland måste man mysa järnet!

helgen har bestått av jobb fredag, lördag, söndag och däremellan har jag klämt in lite bio, mys med min karl, övernattningar och sådant där trevligt umgänge. summan av kardemumman - super lugn men super trevlig helg alltså.

nu har jag ont i magen av allt godis och kommer bergis ångra mig om en timme, men för stunden var det ju smask iallafall (;  imorgon är jag ledig så hade tänkt mig lite träning, lite julshopping och så har jag lovat mami att laga middag. ohmy får väl se hur det slutar haha..
hoppas ni haft en bra helg!
puss



Kommentarer
Postat av: linn

Sv; Shimmer.nu :D

2009-11-30 @ 08:09:22
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0