släktparty

new moon igår. alltså. jag är mållös. så. äckligt. bra! och jacob ska vi inte prata om, JUMMIE! det fanns nog inte en enda torr stol efteråt. inte ens bland boysens haha.
idag vaknade jag upp hos ramberg för att åka iväg på lite massage där jag fick reda på att jag led av en lätt skolios, vilket i det stora hela betyder att min ryggrad är sne så hela jag är lite fuck up kan man väl säga. det förklarar varför jag har haft så jäklans ont. kanske inte det roligaste att höra när man bara förväntar sig lite massage ;/
nu ikväll är det släktkalas för hela slanten och min mage står i alla världens hörn haha. babe spelar wii för tillfället så jag passade på att smyga hit ett tag hihi. har fått massa finfina saker, mest till lägenheten vilket är toppen!
ska vara lite mer social nu, hörs sen! puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2009-11-22 @ 15:52:27
URL: http://mahiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0