rain drops keep falling

ja herregud, nu har det regnat konstant sen inatt. anledningen till att jag vet det är att jag somnade alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt, typ sisådär vid sex. typiskt när man är ledig. läste lite bok (genom dina ögon av sthephenie Meyer, awsome bytheway) och slumrade om för att vakna vid tjugo över elva sådär. så eftersom vädret suger så har jag samlat lite vuxenpoäng och fjäskat för mami. det resulterade i ett halvstädat badrum och en kycklinggryta med kanel och saffran, ingen aning om hur den smakar. kan bära eller brista, den som lever får se. men har man lovat middag så har man, resten är ju upp till betraktarens smaklökar så att säga. (eller något)

om ett tag tänkte jag dra på mig mina sprillans nyinköpta träningsbyxor och dra mig iväg till friskis. ljuva träning, vad skulle jag göra av all min rastlöshet utan dig? det var verkligen på tiden för nya träningskläder, har svettats i ett par gamla leggins förut, frääääsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0